Запитання та відповіді

Як оформити замовлення на сайті?
Знаходите товар, який вас цікавить. Можна скористатись пошуком у верхній частині сайту. Відкривається сторінка продукту. На цій сторінці ви можете додати потрібну кількість даного товару. Після чого додаєте товар у кошик і переходите до оформлення замовлення або шукаєте інший потрібний товар і виконуєте такі ж операції. На сторінці оформлення замовлення, ви можете увійти в свій особистий акаунт за допомогою google, facebook акаунтів або ж за допомогою своїх логіну і паролю. Також оформити замовлення можна без реєстрації на сайті.

Наступний крок - виберіть спосіб оплати, доставки та заповніть дані отримувача посилки. Ці поля легкі в заповненні з додатковими підказками та автоматичним підбором відділень служби Нова Пошта. Також при потребі в полі "Коментар" ви можете надати потрібну інформацію, наприклад, адресу доставки за допомогою кур'єрської служби УкрПошта та ін. Завершальний крок - підтвердження замовлення, якщо цей крок пропустити або ж не зауважити під час оформлення замовлення ми не отримаємо вашого замовлення. Таке замовлення отримає статус - "не завершене" і не буде оброблене. Повністю сформоване замовлення має вигляд як на останньому зображенні "Замовлення було успішно створено"!






Який графік роботи?

Понеділок - п'ятниця: з 10:00 до 18:00

Субота: з 10:00 до 15:00

Неділя: вихідний

Які переваги дає реєстрація?
  • переглядати історію своїх замовлень
  • накопичувати бонусні бали
  • користуватись дисконтною програмою
  • купувати товари із знижкою 10%
Як я можу оплатити своє замовлення?
  • готівкою на відділенні кур'єрської служби "Нова Пошта"
  • готівкою у терміналі самообслуговування електронних платежів
  • банківський переказ на картку ПриватБанку, ОщадБанку, МоноБанку (через платіжну систему privat24, easypay, liqpay, portmone)
Як доставляють товар по Україні?

По Україні товар доставляється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" та "Укрпошта".

Чи можлива оплата при отриманні?

Так, звичайно ми робимо відправку накладеним платежем, у такому випадку Ви можете сплатити за замовлення при отриманні на Новій Пошті.

Мінімальна сума замовлення 500 грн.

Для Укрпошта така можливість відсутня, замовлення відправляються після 100% оплати.

Після оплати замовлення на картку банку, як мені дізнатися, що оплата надійшла вам на рахунок?

Як правило оплата надходить на протязі 30-ти хвилин. Після чого ви отримаєте смс-повідомлення із підтвердженням оплати.

Скільки днів товар знаходиться на відділенні кур'єрської служби?

У відділенні кур'єрської служби "Нова Пошта" замовлення перебуватиме упродовж 5 днів. Після закінчення цього терміну замовлення буде відкликане, товар повернеться відправнику.

Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Вартість замовлення погоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки й оплати. Також, будуть дійсними ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Яка мінімальна вартість доставки в регіони кур'єрською службою "Нова Пошта"?

Мінімальна вартість доставки становить 70 грн.

Яка вартість доставки у різні регіони України?

У всі регіони України вартість доставки обчислюється за базовими тарифами кур'єрської служби "Нова Пошта".

Приклад:

  • вартість відправлення 1-3 шт Omega 3 90 caps становитеме ~ 70 грн (об'ємна вага до 2 кг) при умові повної оплати замовлення
  • у випадку оплати замовлення на відділенні кур'єрської служби "Нова Пошта" вартість доставки розраховується наступним чином: доставка ~ 70 грн + 20 грн (комісія за відправлення готівки відправнику) + 2% від суми замовлення
  • При доставці у смт/село додатково оплачується +25 грн до тарифів по Україні.

    Які базові тарифи на відправлення кур'єрською службою "Нова Пошта"?


    Які базові тарифи на відправлення кур'єрською службою "Укрпошта"?



    Коли повідомлять номер декларації відправки?

    Всі відправки в регіони відбуваються після 16:00. Номер декларації ви отримаєте у вигляді смс-повідомлення та електронним листом в день відправки з 17:00-18:00.

    Я оформив (-ла) замолення і не отримав (-ла) підтвердження по телефону, email чи смс в робочий час. В чому причина?
    • ви оформили замовлення і невірно вказали номер мобільного телефону
    • ви не завершили оформлення замовлення до кінця
    • під час оформлення вибрано несумісний спосіб оплати та доставки

    В такому випадку слід зв'язатись із нами будь яким зручним для вас способом!

    Коли відбувається відправлення замовлень? Таймер на сайті?

    Відправлення замовлень відбувається в робочі дні з 16:00. Також можливі відправлення в суботу о 13:00. Точний час відправлення згідно таймеру на сайті!

    Формат днів : годин : хвилин : секунд.


    Як я можу відстежити місцезнаходження своєї посилки?

    Відстеження місцезнаходження посилки можливе за номером транспортної декларації у нас на сайті або на сторінці Нова Пошта та Укрпошта.

    Я зробив замовлення на сайті, як відстежити статус замовлення?

    Відстежити статус замовлення дуже просто, за допомогою додатку "Перевірка статусу замовлення". Просто вписуєте номер вашого замовлення або email, і на екрані відображається на якому етапі знаходиться замовлення.


    "Комбо коплекти" разом дешевше?

    Купуючи будь який "Комбо комплект" товарів, який запропонований на сайті ви заощаджуєте на покупці зазначену суму.


    На які товари поширюється знижка?

    Накопичувальна знижка поширюється на всі товари в інтернет-магазині за винятком товарів, що беруть участь в акціях.

    В яких випадках знижка не працює?

    Ви замовили товар, який бере участь в акції.


    Що таке бонусні бали?

    Після завершення замовлення (статус замовлення: Завершено), Ви отримаєте на свій рахунок певну кількість балів. Кількість балів залежить від замовлених товарів. На сторінці товару вказана точна кількість балів, яку Ви отримаєте в разі купівлі цього товару! Важливо, щоб Ви були зареєстрованим користувачем, інакше ми не зможемо вас ідентифікувати. При кожній наступній покупці бали зареєстрованого користувача будуть сумуватися. Сумуються також бали товарів які беруть участь в акції. Бали начисляються на протязі календарного місяця.

    • 10 балів - постійна знижка 3%
    • 30 балів - постійна знижка 5%
    • 40 балів - постійна знижка 7 %
    • 60 балів - постійна знижка 10%


    Як дізнатися свій поточний статус знижки?

    Під час оформлення замовлення в кошику буде відображатись Ваша особиста знижка.


    Як відрізнити оригінальну продукцію OstroVit від підробки?

    Оригінальні упаковки, які виробляються у Польщі мають вигляд зображений нижче. Тобто, на упаковці повинні відображатись: якщо це банка - штрихкод виробника (590 - Польща), термін придатності (розміщений у нижній частині банки), фольга (із логотипом бренду або без логотипу) та картонна вставка під кришкою; якщо це упаковка - штрихкод виробника (590 - Польща - із зображенням смаку або без зображення смаку), термін придатності (у верхній частині упаковки).

    • Із середини 2019 року на упаковках вказується номер партії. Приклад: 6CL0001.





    Нижче представлені відповіді на основні питання, які виникають під час з'ясування оригінальності продукції.

       На упаковках і банках вказана дата виготовлення чи термін придатності?

    Вказаний термін придатності

       Додаткові наклейки, голограми, інформаційні наклейки, логотипи?

    Всі додаткові наклейки зображені на упаковках і банках продукції OstroVit не підтверджують оригінал продукту. Це індивідуальний маркетинговий хід окремих магазинів спортивного харчування.

       Як повинні виглядати штрихкоди на упаковках?



       Оновлення інформації 05.2019



       Оновлення інформації 12.2022 (захисна фольга із оновленим принтом, кришка зі скошеними кутами, шрифт номерів партії оранжевого та чорного кольорів).


       Оновлення інформації 03.2023 (2D прозоре силіконове нанесення логотипу).